Polityka prywatności i plików cookies

Jeżeli Państwo tutaj jesteście, to znaczy, że cenicie sobie prywatność. Doskonale to rozumiemy, dlatego przygotowaliśmy dla Państwa ten dokument. Dokładamy wszelkich starań, aby dane były należycie zabezpieczone oraz chronione, zapewniając poszanowanie Państwa praw i nie narażając zaufania, jakim nas Państwo obdarzyli. Niniejszy dokument wskazuje podstawowe zasady, jakimi kierujemy się podczas wykonywania naszych obowiązków w zakresie ochrony przetwarzania powierzonych nam danych osobowych na https://www.pojemnosc-inwestycyjna.pl (dalej: Serwis). Dbamy o Państwa prywatność, ale również o Państwa czas, dlatego przygotowaliśmy skróconą wersję najważniejszych zasad związanych z ochroną prywatności i plikami cookie.               
Składając zamówienia w naszym Serwisie na usługę: „Analiza chłonności inwestycyjnej nieruchomości” czy zapisując w swoich urządzeniach pliki cookies, przekazujecie nam Państwo swoje dane osobowe, a my gwarantujemy Państwu, że dane pozostaną poufne, bezpieczne i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez Państwa wyraźnej zgody.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć zamówienie na „Analizę pojemności inwestycyjnej nieruchomości”. Przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga podawania danych osobowych.
Pomocny dla Państwa w zapoznaniu się z „Polityką Prywatności i Plików Cookies” będzie poniższy Spis treści.
            
 

SPIS TREŚCI

§ 1. Wstęp.

§ 2. Definicje terminów użytych w Polityce prywatności i plików cookies.

§ 3. Polityka prywatności Serwisu.

  1. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
  2. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Państwa dane osobowe?
  3. Kto może być odbiorcą Państwa danych osobowych?
  4. Czy Państwa dane osobowe są przekazywane do państw trzecich (spoza europejskiego obszaru gospodarczego)?
  5. Jakiego rodzaju dane osobowe przetwarzamy oraz jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania oraz jaki jest okres przechowywania danych osobowych?
    1. Składanie zamówienia.
    2. Faktury.
    3. Odwiedzanie Serwisu.
    4. Prowadzenie korespondencji e-mailowej oraz tradycyjnej.
    5. Zwroty i reklamacje.
  6. Jakie prawa Państwu przysługują?

§ 4. Polityka plików cookies.

  1. Wstęp.
  2. Zgoda na cookies?
  3. Czym są pliki cookies?
  4. Jakie funkcje spełniają cookies?
  5. Czy pliki cookies zbierają Państwa dane osobowe?
  6. Jak wyłączyć pliki cookies?
  7. Stosowane przez nas narzędzia.
  8. Profilowanie w oparciu o cookies

§ 5. Postanowienia końcowe.

§ 6. Operatorzy płatności.

 

§ 1. Wstęp.

Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych, zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi, przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione - dostęp do Państwa danych osobowych mają jedynie osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy.               
Niemniej jednak powinniście Państwo dochować staranności w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.               
Szczegóły opisano w  § 3 pn. „Polityka prywatności Serwisu”.

Nasz Serwis, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies i inne technologie, by zapewnić Państwu najlepsze doświadczenia związane z korzystaniem z niego. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.               
Korzystamy z narzędzi analitycznych, które zbierają anonimowe informacje na temat Państwa odwiedzin strony, takie jak podstrony, które wyświetliliście, czas, jaki Państwo spędziliście na stronie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google dotyczące usługi Google Analytics.               
Szczegóły dotyczące plików cookies znajdziecie Państwo w § 4 pn. „Polityka plików cookies”.

Pragniemy Państwa poinformować, iż zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w „Polityce prywatności i plików cookies”, a każdego z Państwa obowiązuje znajomość aktualnej „Polityki prywatności i plików cookies”. Przyczyną zmian mogą być rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Serwisu poprzez np. korzystanie przez nas z nowych narzędzi.               
 

§ 2. Definicje terminów użytych w Polityce prywatności i plików cookies.

Pod tym linkiem znajdą Państwo definicje terminów użytych w Polityce prywatności i plików cookies.

 

§ 3. Polityka prywatności Serwisu.

  1. KTO JEST ADMINISTRATOREM PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

    Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej www.poinvest.zxxc.ongeo.pl jest firma OnGeo A. Łabaj  Spółka komandytowa sp.k. z siedzibą w Krakowie, ul. Józefa Marcika 4, 30-443 Kraków, KRS: 0000871798, NIP: 6793113238, REGON: 361985341, Kapitał Zakładowy: 5 000 złotych, zwana dalej „Administratorem”. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z „Polityką prywatności i plików cookies” mogą Państwo skontaktować się z nami wysyłając wiadomość e-mail na adres: invest@ongeo.pl

  2. NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

    Przykładamy wielką wagę do kwestii bezpieczeństwa oraz zgodności z prawem procesu przetwarzania danych osobowych naszych Klientów. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: „RODO”) oraz z innymi aktualnie obowiązującymi w Polsce przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

  3. KTO MOŻE BYĆ ODBIORCĄ PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

    Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez nas wynika przede wszystkim z zakresu usług z jakich Państwo korzystacie.               
    Odbiorcą Państwa danych jest przede wszystkim firma OnGeo A. Łabaj Spółka komandytowa sp.k. jako Administrator danych i właściciel większości zasobów niezbędnych do przetwarzania danych osobowych, oraz inne podmioty należące do Grupy Kapitałowej OnGeo, w szczególności spółka TerraMetric Sp. z o.o. skupiająca podmioty, które są architektami, audytorami i specjalistami ds. energetyki, a także – w ograniczonym zakresie - partnerzy Administratora.             
    W sytuacjach, które tego dotyczą, odbiorcami Państwa danych są również następujące kategorie podmiotów: dostawcy usług hostingu, teleinformatycznych czy serwisu oprogramowania, podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą w naszym Serwisie, jak również dostawcy usług prawnych czy doradczych, a także innych, nie wymienionych wcześniej usług administracyjnych czy technicznych np. zewnętrzni księgowi, graficy, informatycy, copywriterzy.               
    Wskazane podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej z OnGeo A. Łabaj  Spółka komandytowa sp.k. i wyłącznie zgodnie z poleceniami OnGeo A. Łabaj  Spółka komandytowa sp.k. Wszystkie podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.

  4. CZY PAŃSTWA DANE OSOBOWE SĄ PRZEKAZYWANE DO PAŃSTW TRZECICH (SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO)?

    Państwa dane osobowe, co do zasady, Administrator nie zamierza przekazywać poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej EOG). Jednak z uwagi na korzystanie z usług Google, Państwa dane mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google stosuje mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie Państwo w treści polityki prywatności tego dostawcy, dostępnym na jego stronie internetowej:               
    Google: https://policies.google.com/privacy?hl=pl             

  5. JAKIEGO RODZAJU DANE OSOBOWE PRZETWARZAMY ORAZ JAKI JEST CEL i PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA ORAZ JAKI JEST OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w różnych celach oraz na różnych podstawach prawnych w zależności od tego z jakich funkcjonalności naszego Serwisu Państwo korzystacie. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
    W szczególności, celem pozyskania od Państwa danych osobowych jest skorzystanie z usługi wygenerowania Analizy chłonności inwestycyjnej nieruchomości, ale również przeprowadzenie działań marketingowych, analiz rynkowych i statystycznych, podnoszenia jakości usług, realizacji stosownych obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym w związku z następującymi funkcjonalnościami:
     

    1. Składanie zamówienia.

      Państwa dane osobowe podane w związku ze złożeniem zamówienia na usługę (w szczególności: adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; dane adresowe nieruchomości [ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość], a w przypadku Klientów niebędących konsumentami dodatkowo nazwa firmy, adres firmy oraz numer identyfikacji podatkowej [NIP]), są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:

      1. realizacji Państwa zamówienia i wykonania zawartej umowy – w szczególności potwierdzenia jego złożenia lub wysłania do Państwa, jak również w razie potrzeby skontaktowania się z Państwem w tej sprawie – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,

      2. ustalenia, obrony i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji zamówienia między Państwem a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, 

      3. wystawienia i przechowywania faktur i dokumentów księgowych oraz rozpatrywanie reklamacji i zwrotów w terminie i formie określonej w przepisach – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

      Podanie danych osobowych jest w każdym przypadku dobrowolne, jednak niezbędne, aby złożyć zamówienie w Serwisie. Przeglądanie Serwisu nie wymaga od Państwa podania danych osobowych.          
      OKRES PRZECHOWYWANIA          
      W celu realizacji zamówienia Państwa dane będziemy przetwarzać przez:          
      - okres wykonywania umowy, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek, gdyby Państwo mieli wobec nas jakiekolwiek roszczenia, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego;          
      - do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), w tym do celów marketingu bezpośredniego;          
      - lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów.          
      W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

    2. Faktury

      Jeżeli w związku ze złożonym zamówieniem, wystawiamy Państwu fakturę, to w tym celu przetwarzamy Państwa dane osobowe w zakresie niezbędnym do wystawienia faktury. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w tym zakresie jest  art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego. Ponadto, wszystkie wystawione faktury uwzględniane są w dokumentacji księgowej, w związku z czym Państwa dane w sposób naturalny będą przetwarzane w ramach tej dokumentacji.          
      OKRES PRZECHOWYWANIA          
      W celu wystawienia faktury Państwa dane będziemy przetwarzać przez okres czasu wymagany przez przepisy prawa podatkowego i rachunkowego - w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków wynikających z tych przepisów lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów.          
      W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

    3. Odwiedzanie Serwisu.

      Podczas korzystania z Serwisu mogą być pobierane od Państwa dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do Państwa komputera lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego. Mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się Państwo kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w Serwisie. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.         
      OKRES PRZECHOWYWANIA         
      W celu odwiedzania Serwisu Państwa dane będziemy przetwarzać do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, statystycznych lub wykorzystania plików cookies lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów.         
      W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

    4. Prowadzenie korespondencji e-mailowej oraz tradycyjnej.

      Kontaktując się z nami przekazujecie nam Państwo swoje dane (najczęściej adres e-mail, numer telefonu, dane adresowe nieruchomości). W przypadku skierowania do nas korespondencji e-mailowej lub drogą tradycyjną, dane przetwarzane są wyłącznie w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczy ta korespondencja. W takim przypadku podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO - polegający na obsłudze przez Administratora korespondencji kierowanej do niego w związku z prowadzeniem Serwisu.       
      OKRES PRZECHOWYWANIA         
      Państwa dane osobowe przekazywane nam w ramach kontaktu e-mailowego będziemy przetwarzać wyłącznie w celu obsługi Państwa zamówienia. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji.         
      Korespondencja przechowywana jest na naszych serwerach, ewentualnie na serwerach zapewnianych przez zewnętrznego hostingodawcę. Nie możemy precyzyjnie wskazać, kiedy korespondencja jest usuwana, jednakże zawsze mogą Państwo napisać do nas i poprosić o sprawdzenie, czy jakaś korespondencja z Państwem jest jeszcze przechowywana, a jeżeli tak, zażądać jej usunięcia.

    5. Zwrot i reklamacja.

      Jeżeli odstępują Państwo od umowy zawartej za pośrednictwem Serwisu lub składają Państwo reklamację dotyczącą zakupionego świadectwa energetycznego, to przekazują nam Państwo dane zawarte w Formularzu odstąpienia od umowy lub w Formularzu reklamacyjnym, a my te dane przetwarzamy w celu realizacji procedury odstąpienia od umowy lub procedury reklamacyjnej. Państwa dane osobowe podane w związku ze złożeniem reklamacji (w Formularzu Reklamacyjnym) oraz zebrane w ewentualnej dalszej komunikacji, są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:

      1. rozpatrzenia Państwa reklamacji, prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń z tytułu rozpatrzonych reklamacji – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze),

      2. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, które mogą powstać w ramach umowy między Państwem a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią).

      Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby złożyć reklamację.         
      Formularze odstąpienia od umowy oraz Formularze reklamacyjne są przez nas archiwizowane. Fakt odstąpienia od umowy lub złożenia reklamacji odnotowywany jest również w Serwisie.         
      OKRES PRZECHOWYWANIA         
      Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres realizacji Państwa reklamacji, chyba że przepisy prawa (m. in. np. rachunkowego czy podatkowego) będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

  6. JAKIE PRAWA PAŃSTWU PRZYSŁUGUJĄ?

    Każdemu z Państwa przysługują w każdym czasie prawa do:

    1. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);

    2. przenoszenia danych osobowych, które dostarczyliście Państwo Administratorowi i które są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a przetwarzanie ich odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy;

    3. dostępu do danych osobowych (w tym np. otrzymania informacji, które dane osobowe są przetwarzane lub ich kopii);

    4. żądania sprostowania i ograniczenia przetwarzania (np. jeśli dane osobowe są nieprawidłowe) lub usunięcia danych osobowych (np. w przypadku, gdy były one przetwarzane niezgodnie z prawem);

    5. cofnięcia każdej wyrażonej Administratorowi zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Administratora zgodnie z prawem przed jej cofnięciem;

    6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych dokonywanego w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej (jeżeli nie ma innych ważnych prawnie uzasadnionych podstaw przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów). Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, mają Państwo prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczącego go danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim – w takim wypadku danych osobowych nie wolno już przetwarzać do takich celów;

    7. poprawienia danych;

    8. bycia zapomnianym - jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.

    Powyższe uprawnienia mogą Państwo realizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 15 – 21 RODO, kontaktując się z nami pod adresem: invest@ongeo.pl.
    Przysługujące Państwu ww. prawa nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu do wszystkich czynności przetwarzania danych osobowych. Przysługują Państwu uprawnienia w zakresie i w sytuacjach wynikających z przepisów RODO. Uprawnienia te nie mogą niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób.  Możemy odmówić Państwu realizacji niektórych uprawnień spośród wskazanych powyżej w sytuacji, w której realizacja danego uprawnienia stałaby w sprzeczności z uzasadnionym celem przetwarzania przez nas danych. Przykładowo, możemy odmówić Państwu usunięcia danych osobowych zawartych w złożonym przez Państwo zamówieniu do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej za pośrednictwem Serwisu umowy.

 

§ 4. Polityka plików cookies.

  1. WSTĘP.

    Niniejsza polityka plików cookies („ciasteczek”) i podobnych technologii ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona dla Państwa źródłem obowiązków (nie jest umową ani regulaminem). Celem Polityki jest jasne zaprezentowanie zasad funkcjonowania naszego Serwisu w zakresie działania i stosowania plików cookies lub podobnych technologii.
    Serwis www.poinvest.zxxc.ongeo.pl zbiera w sposób automatyczny wyłącznie informacje zawarte w plikach cookies.
     

  2. ZGODA NA COOKIES?

    Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest Państwu informacja na temat stosowania plików cookies. Zaakceptowanie i zamknięcie tej informacji oznacza, że wyrażacie Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki prywatności. Zgodę zawsze mogą Państwo wycofać, usuwając pliki cookies oraz zmieniając ustawienia plików cookies w Państwa przeglądarce. Pamiętajcie jednak, że wyłączenie plików cookies może powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.   
    Wizyta na każdej stronie internetowej powoduje, że może ona przechowywać określone informacje w Państwa przeglądarce, głównie w postaci plików cookies. Dane te mogą dotyczyć Państwa preferencji lub urządzenia z jakiego korzystacie, a ich celem jest głównie zapewnienie sprawniejszego działania witryny. Informacje te zwykle nie identyfikują Państwa personalnie, a  dzięki nim mogą Państwo korzystać z witryny w sposób bardziej dostosowany do swoich potrzeb. Szanując Państwa prawo do prywatności umożliwiamy zarządzanie plikami cookies. W poszczególnych zakładkach, mogą Państwo dowiedzieć się więcej o rodzajach cookies oraz celach jakim służą i zmienić swoje ustawienia. Miejcie jednak na uwadze, że blokowanie niektórych typów plików cookies może mieć wpływ również na Państwa wygodę korzystania z witryny i usług.

  3. CZYM SĄ PLIKI COOKIES?

    Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Państwa urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny.   
    Pliki cookies stosowane są przede wszystkim, aby zapewnić prawidłowe działanie naszego Serwisu, a także w celu realizacji jego kluczowych funkcji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.   
    Ponadto, w zależności od tego na jaki zakres stosowania technologii plików cookies wyrażą Państwo zgodę, pliki cookies mogą także ułatwić Państwu korzystanie z Serwisu, przykładowo, poprzez „zapamiętanie” podanych raz informacji, tak aby Państwo nie musieli za każdym razem ich podawać, jak również mogą służyć dostosowaniu zawartości, w tym prezentowanych reklam, do Państwa preferencji.   
    Stosowane są w przypadku: sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam, monitorowania aktywności odwiedzających, liczników i sond.

  4. JAKIE FUNKCJE SPEŁNIAJĄ COOKIES?

    Cookies zawierają różne informacje o użytkowniku danej strony www oraz historii jego aktywności na stronie. Właściciel serwera, który wysłał cookies, może sprawdzić jakiej przeglądarki używa użytkownik, zobaczyć IP użytkownika, sprawdzić historię stron, które przeglądał przed wejściem na jego witrynę, a także zobaczyć informację o błędach, które wystąpiły na stronie podczas jej przeglądania. Dane te jednak nie są kojarzone z konkretnymi osobami, a jedynie z komputerem połączonym z internetem.

  5. JAK WYKORZYSTUJEMY INFORMACJE Z COOKIES?

    Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    1. aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony jakiego Państwo oczekujecie;

    2. aby zapamiętać Państwa ustawienia podczas i pomiędzy wizytami na stronie;

    3. aby poprawić szybkość i bezpieczeństwo korzystania ze strony;

    4. aby ulepszać funkcje dostępne dla Państwa na stronie;

    5. aby korzystać z narzędzi analitycznych.

    W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu możemy zamieścić lub zezwolić podmiotowi zewnętrznemu na zamieszczenie plików cookies na Państwa urządzeniu. Pomaga nam to monitorować i sprawdzać jej działania. Podmiotem tym może być między innymi Google, który zbiera potrzebne dane.

  6. CZY PLIKI COOKIES ZBIERAJĄ PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

    Korzystając z naszego Serwisu mają Państwo możliwość wyboru zakresu stosowania technologii plików cookies, a następnie wyrażenia stosownej zgody odpowiadającej wybranemu zakresowi. W zależności od tego na jaki zakres stosowania technologii plików cookies wyrażą Państwo zgodę, pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do zasady, nie stanowią danych osobowych (nie pozwalają na identyfikację Państwa). Niektóre informacje, w zależności od ich zawartości i sposobu wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z konkretną osobą - przypisanie pewnych zachowań konkretnej osobie, np. poprzez powiązanie ich z danymi podanymi przy wypełnianiu formularza, a tym samym zostać uznane za dane osobowe. Dotyczy to w szczególności plików cookies, na których stosowanie wyraziliście Państwo zgodę (np. cookies marketingowe, które pomagają nam lepiej dostosować się do potrzeb naszych Klientów). Informacja dotycząca zasad stosowania plików cookies, w tym także możliwość wyboru zakresu stosowania technologii plików cookies i wyrażenia stosownej zgody, jest również udostępniana w treści klauzuli informacyjnej wyświetlanej przede wszystkim podczas pierwszej wizyty w Serwisie (tzw. baner plików cookies).

  7. JAK WYŁĄCZYĆ PLIKI COOKIES?

    W celu zablokowania plików cookies powinniście Państwo zapoznać się z informacjami dotyczącymi ustawień przeglądarek internetowych, które są dostępne w menu (pomoc) przeglądarki lub na stronie jej producenta. Przeglądarkę można ustawić w taki sposób, aby pliki cookies nie zapisywały się na jego dysku albo automatycznie usuwały w określonym czasie.

  8. STOSOWANE PRZEZ NAS NARZĘDZIA.

    W celu monitorowania informacji o użytkownikach Serwis korzysta z następujących narzędzi:   
    Google, Google Analitics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google AdWords, Google moja Firma, Google AdSense, Google Optimizer, Google Studio danych, Youtube, Pushify, Pixel Facebook'a, Twitter, Bing.

  9. PROFILOWANIE W OPARCIU O COOKIES.

    Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na Państwa prawa i obowiązki czy wolności w rozumieniu RODO. Profilowanie nie służy do podejmowania żadnych zautomatyzowanych decyzji wobec Państwa, korzystających z Serwisu.   
    Obserwując Państwa zachowania w sieci, tworzymy profil klienta, dzięki czemu możemy przygotować dla Państwa ofertę marketingową produktów własnych oraz umożliwić wyświetlanie materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google i jej partnerów.  

 

§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażają Państwo zgodę na postanowienia zawarte w niniejszej Polityce Prywatności i Polityce plików cookies.

  2. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące Polityki Prywatności i Polityki plików cookies oraz korzystania z Serwisu prosimy kierować do nas za pomocą poczty e-mail na adres: invest@ongeo.pl.

  3. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania zmian lub uzupełnień do niniejszej Polityki Prywatności i Polityki plików cookies. Wszelkie tego rodzaju zmiany będą publikowane na stronie https://www.pojemnosc-inwestycyjna.pl w zakładce „Polityka prywatności i Polityka plików cookies”.

 

§ 6. OPERATORZY PŁATNOŚCI

Operatorem płatności elektronicznych w Serwisie https://www.pojemnosc-inwestycyjna.pl jest serwis: montonio. Tutaj mogą Państwo przeczytać o warunkach świadczenia usług przez operatora: 
https://montonio.com/pl/warunki-swiadczenia-uslug-usluga-inicjowania-platnosci 
 

Data ostatniej aktualizacji: 28 sierpnia 2023 r.